No Yellow for Me.

Jag är egentligen mellanblond, har en ganska trist "guldig" hårfärg som jag inte gillar särskilt mycket.
Därför har jag alltid ljusare slingor i håret, som jag oftast gör själv hemma.
Jag köper aldrig slingkit, då dessa oftast är så jäkla ljusa!
Men, ibland har det ju gått fel..
Hur många har inte försökt bleka håret hemma och fått ett gult resultat?
Precis..
En riktigt bra produkt som jag varmt rekommenderar är Revlons Nutri Color Creme, i färgen 1002 White Platina.
Dels är masken väldigt närande, men den tar även bort de gula pigmenten i håret, och ger en "kall" blond ton.

Jag använder denna lite då och då när jag känner att det behövs, dels som en hårinpackning och dels för att fräscha upp min hårfärg lite!
Var rödhårig i vintras, då använde jag nummer 600 Fire Red istället när det röda började fade:a.

Helt enkelt en kanonprodukt!
Finns på salonger, hårshopar mm.
http://e-beautyshop.com/revlonnutricolorcreme1002whiteplatina-p-868.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0